Hotel Diva Spa, Kołobrzeg
Hotel Diva Spa, Kołobrzeg

Die besten Aktionen
nur auf unserer Website

06 08 2020
07 08 2020
06 08 2020
07 08 2020
Dlaczego warto zorganizować wydarzenie biznesowe w Hotelu Diva

Dlaczego warto zorganizować wydarzenie biznesowe w Hotelu Diva

30 März 2020

Konferencje w hotelu na topie

 

W Polsce z roku na rok organizuje się coraz więcej wydarzeń biznesowych. Należą do nich m.in. konferencje, kongresy, targi i różnego rodzaju eventy korporacyjne np. szkolenia, warsztaty, seminaria czy premiery produktów. Większość z nich, bo aż niemal 65% odbywa się w hotelach.[1] Nic dziwnego, dzięki rozbudowanej infrastrukturze mogą one zapewnić maksymalnie komfortowe warunki do organizacji wydarzenia. Konferencje w hotelu to dobry wybór zwłaszcza w przypadku eventów kilkudniowych, podczas których należy uczestnikom zapewnić wygodny nocleg, a także wypełnić ich wolny czas ciekawymi atrakcjami.

 

Hotele dla firm – jakie powinny być?

 

Decydując się na organizację wydarzenia warto wziąć pod uwagę hotele biznesowe. Te najlepsze zapewniają dogodne warunki do komfortowej pracy i wypoczynku. Muszą dysponować zarówno odpowiednio zaprojektowaną przestrzenią biznesową, jak i udogodnieniami, które pozwolą zrelaksować się po ciężkim dniu pracy. Hotel Diva spełnia te wymagania oferując zróżnicowane udogodnienia zaprojektowane dla gości biznesowych. Są to m.in. nowoczesna przestrzeń konferencyjna, ale także strefa spa, fitness, restauracje oraz klub nocny. Co ważne, hotel mieści się zaledwie 250 m od piaszczystej plaży, a także w pobliżu wielu kołobrzeskich atrakcji i zielonych parków.

 

Idealna przestrzeń konferencyjna

 

Przestronne sale konferencyjne to podstawa. Hotel Diva dysponuje aż trzema. Największa z nich  - „Morskie tango” z dostępem do światła dziennego pomieści do 450 osób. Jej powierzchnia sięga 454 m2, a wysokość – 3,3 m. Dwie mniejsze sale - „Wiatr” i „Waniliowa” są przeznaczone dla maksymalnie 60 osób. Mają powierzchnie 85 m2 i wysokość 2,75 m. Dodatkowym atutem Sali „Wiatr” jest dostęp do światła dziennego. Dzięki różnorodnym powierzchniom przestrzeń konferencyjna może spełniać różne funkcje. Większa sala ugości uczestników największych wydarzeń – branżowych konferencji, kongresów, a nawet targów, a mniejsze spełnią oczekiwania firm organizujących szkolenia i poszukujących hotelu na wyjazd integracyjny. Ponadto sale są wyposażone w nowoczesny sprzęt audiowizualny, a hotel zapewnia obsługę techniczną, dzięki której każde wydarzenie będzie zorganizowane w pełni profesjonalnie. Ofertę uzupełnia obsługa cateringowa.

 

Relaks po godzinach

 

A jak uczestnicy wydarzeń będą spędzać wieczory? Mogą wybrać się na elegancką kolację do jednej z dwóch restauracji zlokalizowanych na terenie hotelu Diva – „Riccardo” i „Bella Donna”. Serwowane są w nich dania z różnych regionów Europy, które zadowolą nawet najbardziej wybredne podniebienia. Fanów aromatycznej kawy i świeżych, słodkich wypieków na pewno skusi menu kawiarni „Figiel”. Pełny relaks zapewnią liczne udogodnienia zlokalizowane w strefie odpoczynku. Należą do nich gabinety SPA, basen kryty i otwarty, sauna oraz grota solna. Miłośnicy aktywnego wypoczynku będą mogli skorzystać z zaplecza sportowego, w skład którego wchodzi siłownia, sala do squasha, stół do ping-ponga oraz bilard. Wieczorem warto odwiedzić Q Club, w którym przy akompaniamencie muzyki i wybornych trunków można bawić się do białego rana. To duży atut zwłaszcza pod kątem organizacji wyjazdu integracyjnego dla firmy.

 

 

[1] Raport „Przemysł spotkań i wydarzeń w Polsce”, 2019, Polska Organizacja Turystyczna.

10% für Sie
Newsletter

Jetzt 10% Rabatt auf Ihre Buchung! Abonnieren Sie den Newsletter und bleiben Sie
über die neuesten Aktionen auf dem Laufenden!

mobile nav bg
Siehe auf der Karte
Diese Website verwendet Cookies.

Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.

OK, schließen