Die besten Aktionen
nur auf unserer Website
Bezpieczny hotel
Hotel Diva Spa ( hotel z basenem Kołobrzeg ) uzyskał certyfikat sanitarny pt. „Zdrowy hotel”. Oznacza to, że nasz hotel dokłada należytej staranności przy realizacji procedur zapewniającym bezpieczeństwo:
- klientom hotelu Diva Spa
- pracownikom hotelu Diva Spa
- dostawcom hotelu Diva Spa
Certyfikat „Zdrowy hotel” określa również postępowanie w przypadku, gdy gość lub pracownik zarazi się koronawirusem. Zgodnie z wymogami certyfikatu w Hotelu Diva Spa w Kołobrzegu wyznaczona jest osoba pełniąca funkcję Manager’a Zdrowego Hotelu.
Bezpieczeństwo podczas przyjmowania gości w hotelu to m.in.:
- obowiązek umycia lub dezynfekcji rąk
- minimalizacja kontaktu personelu z gośćmi do niezbędnego minimum
- bieżąca obserwacja gości, personelu oraz dostawców pod kątem stanu zdrowia
Zasady przy zameldowaniu i wymeldowaniu gości to:
- zameldowanie gościa tylko przy dobrym stanie jego zdrowia
- możliwość odmówienia zameldowania gościa w przypadku jakichkolwiek oznak choroby
- skrócenie czasu trwania zameldowania do minimum
- tylko jedna osoba przy blacie recepcji, a pozostali goście w odległości min. 2 metrów
- korzystanie z rozliczeń bezgotówkowych jak i ciągła dezynfekcja terminala
- umieszczanie gości hotelowych w pokojach, które nie sąsiadują ze sobą jeśli tylko jest taka możliwość
Dezynfekcja w hotelu, czyli:
- dozowniki do dezynfekcji rąk w kluczowych miejscach pod względem komunikacyjnym w hotelu np. przy windach, przed restauracją etc.
- szczególna troska o czystość przy miejscach pracy
- ciągła dezynfekcja powierzchni płaskich w częściach wspólnych obiektu jak i klamek, poręczy, blatów etc.
- dezynfekcja pokoju hotelowego przed przyjazdem gościa
- utrzymanie w czystości filtrów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, dezynfekcja filtrów
- mycie i dezynfekcja wszelkich sprzętów udostępnianym gościom tuż po ich użyciu tj. żelazko, rower
Standardy dotyczące funkcjonowania hotelu:
- rozwieszanie instrukcji sanitarnych w hotelu
- min. 2 metry dystansu między pracownikami a gośćmi
- opracowanie procedur minimalizujących kontakt między personelem hotelowym
- sprzątanie wynajętego pokoju na życzenie gościa podczas jego nieobecności
- uwaga: ręczniki i pościel prane są w temperaturze min. 60 st. C!
Co w przypadku wykrycia niepokojących objawów u gościa, pracownika lub dostawcy?:
WAŻNE: Hotel Diva Spa prowadzi dokumentację związaną zarówno z gośćmi jak pracownikami, którzy wchodzą na teren hotelu.
Zapraszamy wszystkich do skorzystania z profesjonalnego menu hotelowego. Nasza restauracja w mieście Kołobrzeg o nazwie Riccardo oferuje najprawdopodobniej najlepszą pizzę w okolicy i znakomite dania kuchni włoskiej i polskiej. Restauracja również jest w pełni przygotowana do bezpiecznego przyjmowania gości. Zachęcamy do rezerwacji stolików, abyśmy byli w stanie możliwie jak najlepiej przewidzieć obłożenie restauracji i jak najlepiej przygotować się do przyjęcia gości.
Czas pokazał, iż hotele spa nad morzem sprawnie zareagowały na pierwszą falę koronawirusa.
W okresie letnim hotel Diva Spa wdrożył nie tylko niezbędne procedury, ale również nabył istotnego doświadczenia i praktyki, które pomogą zachować najwyższe standardy bezpieczeństwa w hotelu i które pozwolą gościom skoncentrować się na wypoczynku i spacerach nad morzem.
Zapraszamy i zachęcamy do śledzenia aktualnych promocji!
Jetzt 10% Rabatt auf Ihre Buchung! Abonnieren Sie den Newsletter und bleiben Sie
über die neuesten Aktionen auf dem Laufenden!
Durch den Besuch akzeptieren Sie unsere Cookie-Politik, nach Ihren Browser-Einstellungen. Mehr in der Datenschutzerklärung.
OK, schließen